تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/05/09 - 08:40
کد خبر: 477448

گفت و شنود/ برچشم بد لعنت‌!

گفت و شنود/ برچشم بد لعنت‌!

گفت: مدعیان اصلاحات از این که ایران حاضر نیست جسد برجام را احیا کند و مانند دولت روحانی به آمریکا امتیاز نقد بدهد و وعده نسیه بگیرد بدجوری عصبانی شده‌اند!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مدعیان اصلاحات از این که ایران حاضر نیست جسد برجام را احیا کند و مانند دولت روحانی به آمریکا امتیاز نقد بدهد و وعده نسیه بگیرد بدجوری عصبانی شده‌اند!

گفتم: از این جماعت که نتانیاهو آنها را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران نامیده است و هنوز نتوانسته‌اند فقط به یک موضع خود که با مواضع آمریکا و اسرائیل متفاوت باشد ‌اشاره کنند و... چه انتظاری داری؟!

گفت: سایت انتخاب یک کلیپ تهیه کرده و بی‌آن که حتی به یکی از دستاوردهای برجام ‌اشاره کند، قربان صدقه برجام و دولت روحانی رفته است!

گفتم: ولی دست‌اندرکاران دولت روحانی خودشان اعتراف کرده‌اند که دستاورد برجام تقریباً هیچ بوده است. ظریف می‌گوید آمریکا و اروپا به هیچ‌کدام از تعهدات خود عمل نکرده‌اند. صالحی می‌گوید آمریکا نه فقط یک دَبه بلکه ده‌ها دَبه درآورده است. قرار بود تحریم‌ها را لغو کنند، ولی تحریم‌ها را دو برابر کردند! و...

گفت: وقتی خودشان با صراحت اعتراف می‌کنند که برجام هیچ دستاوردی نداشته است چرا این‌همه سنگ آن را به سینه می‌زنند؟!

گفتم: در جلسه خواستگاری از مادر داماد پرسیدند داماد چکاره است؟ گفت؛ بیکار است. پرسیدند چه تحصیلاتی دارد؟ گفت؛ بی‌سواد است! پرسیدند چه هنری دارد؟ گفت؛ هنری ندارد! پرسیدند پس چه دارد؟ گفت؛ سبیلش را ببین! پُرپشت‌ترین سبیل فامیل است! بگو ماشاءالله!

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top